Liten Emmy

hittade lite bilder... mammas gullan såå liten.... Vet att detta kanske inte e så uppskattat hos min nu"nästan"tonåring:) men här kommer lite goa bilder.... o vad ska man säga...tiden går... emmy är här 4 år! 


Provspelar trummor på "slagarkompaniet"

Mariebergsskogen ( å herregud ja, fler som känner igen skorna från sp..)

En sommardag jag tror på stranden i Grebbestad...

Karnival i Grebbestad,,,,

Emmy o Bebis Harry.... Julen 2003

Sminkad på Liseberg....

På väg upp från ett dopp från båten mitt ute på vänern....

Gullan....

Softar i bagaget på moffas gamla baap:) på camping i Gbg om jag inte kommer ihåg fel!

Härliga bilder , eller hur???

Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbara unge! Hon är bara för goo din "lilla" tös! Stackars lilla tösen då som åkt på öroninflammation. Hälsa & krama krya på sig till henne, vi hörs vi gums. Bara 8 dagar kvar nu...kram!!

2009-02-02 @ 21:39:40
URL: http://lottap.blogg.se/
Postat av: linda

Tack, ska hälsa henne.... 8 dagar går ju såå fort...snyft.kram

2009-02-02 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0