Nu snart.....

är årets allra bästa helger HÄR!!!
Å jag har ju "turen" o få vara på plats i Gbg på lördag när MELODIFESTIVALEN 2009 drar igång.... tjooohooo....
O innan detta Jerka min stora idol på RONDO.... herre vad jag längtar, kan ju bli riktigt livat detta!!!
Åker med Pernilla o Urban, så om det blir ös eller inte behöver vi inte en s fundera på;) Kanske ska vi smyga med en "kvast" till Urban....:)  ...................................................................
Kul ska detta bli iaf, om vi nu håller oss friska...Tänkte jag skulle visa hur det såg ut förra året vi var där, så hamnade vi på avenyn1;s vimmelbilder.. SÅKLART! nån som e förvånad??? hahaha.... MEN fick inte till o visa bilden här på bloggen... SÅÅÅÅ SYND;)
Så det får bli en bild på Scotts ( å snygg-henrik;)) i stället....Dom är nämligen me på lördag!



Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.. Va snygg han är !!!

2009-02-02 @ 19:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0