Lördag...

och sista "hela" dagen på vår semester. I dag åkte vi till Valencia och SIX FLAGS som är en helt galen nöjespark med karuseller som man inte ens vågar tänka på!!! Inte för min del i af... Micke o Emmy där emot åkte ALLA!!! Liggande , stående, jaa hujedamej...;)

Jag o Alice höll till hos Tåget Tomas o hans vänner..... Äntligen fick hon träffa honom om hon har pratat om detta!!!
Hade i af en super bra sista dag här i LA!!!




Det här är Percys bergbana, den var en storfavorit kan jag lova. Hon åkte den säkert 20 ggr!!! Hela kitet följde : armarna upp i luften i aaaa skrik hördes i backarna...hihi.... Det var ingen kö på kvällen så tjejen frågade " do you wanna go again" Alice sträckte upp armarna i luften o skrek "jaaa jag vill go  again" :)






Alice favvo glass : dippi´n dots med choklad smak; små frysta kulor som smälter i munner o blir som"riktig" glass . MUMS!


Detta var en rolig karusell oxå... O med A fantasi så var hon såklart en hund där hon satt i buren som snurrade runt! VOFF VOFF :)




Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0