Pool dag

som sagt var. Vi har haft det hur härligt som helst! Poolade till lunch sen tog vi en promenad bort till Thank God it´s Friday´s, där har dom  FAKTISKT god mat!!! Jag o mimmi slog till på den goda kycklingen med mos! För Alice blev det spagetti!
I morgon blir det Disney igen för mig o barna! Micke tar ännu en dag på NAMM - mässan, är det någon här som känner sig intresserad av trummor så gå gärna in på www.slagverkskompaniet.blogg.se för att se alla coola nyheter mm.. Eller länka er vidare via www.slagverkskompaniet.se .....
Har precis pratat med min mamma,som precis gått upp, känner mig lite mamm-sjuk faktiskt var kul o prata med henne!!! :) Och på Högåsen var det nu -14 grader o det väntas ev. snö till helgen..... Svårt att förstå när man sitter här!
God natt till er alla!!!



Hungriga barn efter badandet!!!





Varm bubblande jacuzzi....Efter att tagit ett dopp i poolen så kan jag säga att det brände när man klev i denna....


Kommentarer
Postat av: Emma Boman

Hej familjen!!



Vi är inte alls avundsjuka på er här hemma, Sitter just nu på jobbet och fryser. 13 grader kallt ute!!





Men det är kul att du bloggar om er resa! Har följt era roligheter med ett leende!!:-)



Kram på er

2009-01-16 @ 09:42:08
URL: http://emmasnotskal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0