Tjejdag nr 1!

I dag och även i morgon är det tjejernas dag:) Micke är i Anaheim på trum mässa hela dagarna, så vad ska vi hitta på? Jo, i dag har vi bestämt oss för att ta en dag vid poolen så igår inskaffades det nya bikinis:) Vi ska sola o bada sedan ta en promenad till Knotts Berry Farm o äta lite mat, kanske en tur till köpcentrat oxå vi får se!
Tror vi får en trevlig dag! Trots fint väder hela tiden har det ju inte blivit så mycket pressa av å det gillar ju jag;) . Jag får pressa i solariet när jag kommer hem har min kära sambo sagt ...hihi.... haha..

Men jag TROR att Alice är redo för POOLEN....???!!!



Nu ska vi gå till hotell shopen och köpa en badring!!
Hörs i kväll!!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas att ni har haft en kanon bra dag i LA...

Här hemma är det (i skrivande stund) 19,9 grader varmt i skuggan och 22,4 i solen=)

Jaja att drömma sig bort är lätt hänt ibland=)



Ha en bra dag o hälsa barnen

P.S att alice är så lik sin faster=)

2009-01-16 @ 13:08:37
URL: http://www.mariaqvarnlof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0