Lördagsnöje

Ja, då var det dax... Vårt nya lördagsnöje är nu äntligen , till Alice förtjusning, en ridlektion 11.00. Har stått i kö sen i höstas men nu fanns det en plats. Så snart beger vi oss till Färjestad o ska rida. Hoppas till gudarna att hon nu FÅR rida på Prinsen eller Greven för det är liksom bara dom som gäller!  Vill ju inte påstå att ja gär så stormförtjust över detta intresse för ridsport o hästar som mina döttrar har (Emmy har ju slutat i of sig ) men men vad gör man inte för barna!!!Micke o Emmy har redan begett sig på hand boll i Gjutaren, Micke jobbar ju så efter ridningen ska jag åka dit o kolla hur det går för Skåre.Spännande.

I kväll blir det 30 års kalas o jag hoppas ju så klart att ja kanske kan få en liten liten glimt av andra chansen ( okej är ju snygg henrik jag vill se..)... Annars får jag kolla reprisen i möra!

Ha en bra lördag!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0