Hej!!!

Känner helt plötsligt att jag måste kanske börja blogg igen.. inte måste men tycker det faktiskt är KUL så varför inte bara försöka lite igen.. börjar nu=)

Micke är ute och spelar i kväll Lidköping o en rockabilly spelning, han tar bilen o kommer hem i natt...
Så här sitter jag nu med 2 barn som är pigga o jag som känner mig trött, what to do? Alice har i of sig precis lagt sig i soffan o kollar tv o Emmy sitter här bredvid mig o har hur kul som helst eftersom hon smyger på ett gäng som är i lekparken...=) Energi i bött=)...

Dagen har varit väldigt skön, lång frukost på altanen sedan lite leki lekparken med Alice, en tur till stora lekparken med Marie Ebba o en sovande Wille.  Sedan bar det av till Skolhall för fotbollsmatch för Emmy, 4-4 blev det. Matcher fortsätter vi med i morgon då ska hon spela igen mot sifhälla på hemmaplan.

Vi har också ( trot eller ej) hunnit med en tur till B.vik... tycker egntligen inte om det en ledig helg men ok i bland då... Emmy behövde lite nya sommar kläder Å de fann vi ! Jättefina klöder blev det till gullan!

Har haft en toppen mysig kväll hemma med mina underbara tjejer!
Längtar lite efter Micke faktiskt=)

Go natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0